
Martin Ksandr o Expedition Clubu a love brandu
Začínali jsme jako neziskovka, teď jsme firma se stoprocentním převisem poptávky, říká vedoucí Expedition Clubu Martin Ksandr.
V březnovém ROŽNI! hodně cestujeme. Alespoň prstem (slovem) po mapě.
Brněnský Expedition Club, ovšem řízený Ostravákem, je sice formálně cestovka, ale vlastně jedna velká komunita, která si užívá netradiční zážitky: Pořádají polární výpravy, road tripy po Americe, výstupy na osmitisícovky, zájezdy z Česka do Ghany…
Tentokrát se bavíme o tom, jak se vede love brand v cestovním ruchu a proč se vrátit do Ostravy, i když podnikání rozjedete v Brně. Co bylo klíčem úspěchu Expedition Clubu? Proč je na prvním místě vždy průvodce a ne zákazník? Proč nikdy nebudou růst v kvantitě?
A jak se dělá autentický marketing?
Martin Ksandr je podnikatel, cestovatel, horolozec a právník. Taky tahoun, motivátor a prý trochu paličák.
Ale hlavně základní kámen brněnské outdoorové cestovní kanceláře Expedition Club.
Narodil se v Ostravě, Expedition Club založil po svých studiích na brněnské právnické fakultě jako spolek a nakonec se přestěhoval zpátky do Ostravy, odkud podnikání řídí.