Antonín Klimša o manažerství a zdravotních pojišťovnách
Nepodceňujme intuici, srovnávejme se s tím nejlepším na trhu a věnujme komunikaci stejnou péči jako vývoji, shrnuje svá manažerská pravidla výkonný ředitel RBP, zdravotní pojišťovny, Antonín Klimša.
V únorovém ROŽNI! se bavíme o manažerských tipech, funkčním rebrandingu, neúnavné digitalizaci i fungování zdravotních pojišťoven.
Jak se řídí tisíce zaměstnanců v desítkách firem? Jak vypadá základní manažerský vzorec zkušeného manažera? Co je z hlediska hospodaření důležité pro tak specifický sektor, jakým jsou zdravotní pojišťovny?
A proč by nikdo neměl a priori očekávat shovívavost?
Antonín Klimša má za sebou bohatou manažerskou kariéru.
Začínal v OKD, kde se postupně vypracoval k pozici výkonného ředitele. Před pěti lety přijal novou výzvu a stal se výkonným ředitelem RBP, zdravotní pojišťovny. Pojišťovna si během jeho vedení prošla kompletním rebrandingem a zaměřila se na digitalizaci.
Ve volném čase se věnuje sportu, především tenisu a sportům na lyžích.