Martin Ksandr

Martin Ksandr o Expedition Clubu a love brandu

Začínali jsme jako neziskovka, teď jsme firma se stoprocentním převisem poptávky, říká vedoucí Expedition Clubu Martin Ksandr.

V březnovém ROŽNI! hodně cestujeme. Alespoň prstem (slovem) po mapě.

Brněnský Expedition Club, ovšem řízený Ostravákem, je sice formálně cestovka, ale vlastně jedna velká komunita, která si užívá netradiční zážitky: Pořádají polární výpravy, road tripy po Americe, výstupy na osmitisícovky, zájezdy z Česka do Ghany…

Tentokrát se bavíme o tom, jak se vede love brand v cestovním ruchu a proč se vrátit do Ostravy, i když podnikání rozjedete v Brně. Co bylo klíčem úspěchu Expedition Clubu? Proč je na prvním místě vždy průvodce a ne zákazník? Proč nikdy nebudou růst v kvantitě?

A jak se dělá autentický marketing?

Martin Ksandr je podnikatel, cestovatel, horolozec a právník. Taky tahoun, motivátor a prý trochu paličák.

Ale hlavně základní kámen brněnské outdoorové cestovní kanceláře Expedition Club.

Narodil se v Ostravě, Expedition Club založil po svých studiích na brněnské právnické fakultě jako spolek a nakonec se přestěhoval zpátky do Ostravy, odkud podnikání řídí.

Podobný obsah

Evoluce růstu a rozvoje firmy

Know-how od 31. nejbohatšího Čecha, který od základů vybudoval mnohamiliardovou technologickou firmu Eurowag. S Martinem Vohánkou se bavíme o růstu a rozvoji, nastavení procesů a priorit v jednotlivých fázích vývoje a prodeji…