Vladimír Skórka o showbusinessu a brandu
Kdo by neznal Lajnu, Pečeného sněhuláka nebo Ligu mužské moudrosti? Za těmito kulty místního humoru stojí havířovský patriot Vladimír Skórka.
V březnovém ROŽNI! si povídáme o tajích televizního průmyslu, seriálové produkci i o tom, jestli se z Ostravy někdy může stát filmová hvězda.
Dozvíte se, jak se dnes podniká v showbusinessu, kolik stojí dobrý seriál a jak ho natočit, kde je hrana v kontroverzi a jestli jinde chápou břitký moravskoslezský humor.
A dotkneme se i marketingu a brandingu! Zjistíte, jak přitáhnout skvělé lidi, proč se zajímat o archetypy lidí i firem a proč brand balit, ale nefejkovat.
Vladimír Skórka je muž mnoha rolí – režisér, producent, kreativec a hlavně patriot haviřovský (bez překlepu). Spoluzaložil a kreativně vede úspěšnou marketingovou agenturu Studio Created. Režisérsky nebo producentsky stojí za seriály Národní házená, sKORO NA mizině, Co ste hasiči, Lajna, Liga mužské moudrosti nebo Hrobári a pořadem Pečený sněhulák.